Dextra Star Stable

2016-03-26
17:53:52

♡ Min nya gaminghylla ♡

Det här är till 99.99% ev Star Stable-blogg, men jag måste bara visa det här! Fick den här belysta hyllan nu i födelsedagspresent och den är helt fantastisk! Hyllorna överst har 4 stycken LED-lister & sedan så tog jag två stycken julgransslingor & lade dem i en vardera glasburk och Ta-da!! Hemmagjorda färgglada lampor!
 
 
Varje gång jag har sett bilder på internet av folk som visar sina belysta gaminghyllor så har jag sagt att jag en dag ska ha en sådan, och nu har den dagen kommit!
 
I hyllan så har jag alla mina gamla spel & konsoller, mina favoritböcker och alla mina stora My Little Pony-plushies. Har fått alla MLP som presenter :D
 
Jag ville bara dela min glädje med er!
♡♡♡ För hyllan är så JÄVLA SNYGG och den är BARA MIN! :D ♡♡♡
 
 
Närbild på övre delen av hyllan:
 
Närbild på undre delen av hyllan:
 
Kommentar:
2016-03-26 @ 17:55:29
#1: Malin

OMG så snyggggg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: