Dextra Star Stable

2015-10-23
00:03:59

Två tjejer i Global frågade ..

Två tjejer i Global frågade om jag hade tid att ta en bild med dem. Jag brukar oftast inte tacka ja till meet ups.. Men den här gången sa jag "Okej, vi kan träffas om 10 minuter på paddockön". När jag kom dit så väntade alla de här på mig: 
 
 
En av anledningarna till att jag inte kan mötas på sso. Det tar så lång tid & det är så himla mycket folk O.o
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2015-10-31 @ 12:46:00
#1: Anonym

jag spørr altid å vann men du er logget av

Svar: I don't become friend with people who spam friend requests.
Dextra Nightstorm

2015-12-16 @ 18:38:58
#2: Nova k

Det var jätte fina bilder din blogg är faktiskt jätte bra kan vi bli vänner ??

Svar: Jag blir vän med alla som är som riktiga vänner mot mig!
Dextra Nightstorm

2016-01-03 @ 17:03:40
#3: Luna cloudhurricane

Hej jag älskar verkligen din YT-kanal men jag vill också veta vad är ditt instagram namn (om du har INSTAGRAM FORTFARANDE) FÖR DET VERKAR SOM om många har taggat och hashtaggat dej i deras foton @adioactiv3
men när jag trycker på de står det användaren hittades inte
Så min fråga är
har du instagram för jag vill jääättegärna skicka en bild till dej som jag har ritat LOVE YOU!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: