Dextra Star Stable

Kommentarer:
2015-08-18 @ 08:04:29
#1: Liv Lionforce

Nice! :D

Svar: Tack! :D
Dextra Nightstorm

2015-08-18 @ 12:30:13
#2: Matilda Southtree

Den var faktist jättebra för att vara första gången! Det du kan tänka på är bara att inte göra ditt hår så smetigt, annars var den faktist jättebra :D
Oooch en sak som inte riktigt hör till, kan du börja uppdatera bloggen med mer text, och inte bara videos? Blir lite tråkigt att läsa om du bara postar dina videos som man ser direkt om man prenumererar som jag gör ;)

Svar: Grejen är ju det att förut valde jag att blogga & då kunde jag spendera mycket tid på att blogga. Nu spenderar jag den tiden på att göra filmer & svara på kommentarer på min youtube. Jag är bara en människa så det är tyvärr antingen eller. Jag gör det jag tycker är roligast :3
Dextra Nightstorm

2015-08-19 @ 10:54:48
#3: Natalie Skyforce

Jag tycker du har gjort ett AWESOME jobb för att vara första gången :D
Inte ens jag har vågat mig på att redigera så mycket xD Jag har hittills bara vågat på mig hår :P
Men måste fråga är det photoshop du har redigerat i?
Mycket snygg gjort!

Vi får hitta på ngt i spelet en dag tycker jag ;D
Kram på dig :D

Svar: Det är alltid photoshop jag redigerar i :3
Dextra Nightstorm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: