Dextra Star Stable

2016-04-01
15:03:00

lvl 20 ? xD

 
0.0 ... Lurade nästan alla på Facebook med den är bilden xD
Det ger helt klart mitt självförtroende om mina Photoshop-kunskaper en liten boost!
 
Självklart är inte jag, eller någon alls, just nu lvl 20 i Star Stable.
Folk började bli lvl 19 för någon månad sedan,så det kommer ta ett
par månader till innan vi hinner bli 20!
 
Det tog mig bara några dagar mer än 4 månader att gå från lvl 18 till lvl 19. 
 
Jag blev lvl 16 i November 2014.
4 Månader tills jag blev lvl 17 den 5 Februari 2015.
10 Månader tills jag blev lvl 18 den 18 November 2015. 
4 Månader tills jag blev lvl 19 den 30 Mars 2016.
 
Det gick väldigt mycket snabbare mellan 18-19 i jämförelse med vad det tog mellan 17-18!
Jag tror att det har att göra med att SSO bygger ut spelet mer & mer. Fler folk spelar & att de nu har lagt till helguppdrag för helger som inte bara är Svenska är helt fantastiskt!
 
Nu kommer vi få massvis av fler uppdrag & massvis av mer xp, helgkläder osv.
 
Det gillar vi!
Kommentarer:
2016-04-02 @ 15:04:35
#1: Anonym

Hur kan du ha 13.000 pre på yt när du lägger upp en video typ var tredje vecka ....

Svar: För att jag har 469 filmer uppe på min kanal, i över ett år så lade jag upp filmer varenda dag & nu när jag lägger upp filmer så är det mer sällan men de är i hög kvalité. I över ett år så var hela mitt liv byggt runt min kanal på YouTube & det arbetet är knappast någon som försvinner.
Det är som att säga "Varför kollar folk fortfarande på Alice Winterbell? Hon har ju inte lagt upp en enda film på 2 år!"

Folk kollar & folk prenumererar för att de gillar filmerna.
Dextra Nightstorm

2016-04-08 @ 15:02:53
#2: Zoe pineson

Kanske inte passande med inlägget men älskar din kanal💕 alltså you tube😘

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: