Dextra Star Stable

2015-09-28
21:00:24

Kom inte och säg att ni blev hackade

 
Grejen är det att star stable är kodat i ett jättegammalt språk som typ ingen använder längre. Att förändra eller lägga till saker är en överdrivet lång & krånglig process & ingen med den kunskapen bryr sig tillräckligt mycket för att logga in på någons konto sälja deras hästar och logga ut. 

Det finns bara hackers på ställen där de kan vinna något på det,
som i spel där man kan ge saker till sig själv från en annan
gubbe eller sälja karaktären på svarta marknaden.
 
 
De som får sina konton stulna har gett ut sina uppgifter. Antingen till en kompis som loggade in & sabbade, eller så har de gått in på sidor där de tror att de får gratis sc och skriver in sina uppgifter & alltså ger bort dem till en främling. Ge aldrig ut dina uppgifter till någon, någonsin. Kontostölder finns i star stable, men inga hackers.
Kommentarer:
2015-09-29 @ 14:52:29

Du har HELT rätt! Kul att du hör av dig efter så många veckor, har gått in här nästan varje dag sen sist ;) <3

Svar: Tyckte det här var så viktigt att jag ville publicera det :3 Vet att några fortfarande kollar in på min blogg då & då ^^
Jo jag har i stort sett lagt ned bloggen. Har för mycket med alla olika konton för att ha tid att blogga om allt jag gör xD <3
Dextra Nightstorm

2015-09-30 @ 09:15:18
#2: Liv Lionforce

Det är ju kul att kika in då och då iaf ^^

Svar: <3
Dextra Nightstorm

2015-10-26 @ 09:54:51

Jag har väl blivit hackad! Är detta att inte bli hackad: Alla hästar sålda, inga valutor, inga uppdrag, såld utrusning. Är det att inte bli hackad? jag bara undrade!

Svar: Jag tror du inte läste blogginlägget. Föreslår att du gör ett nytt försök. Läs hela den här gången & inte bara rubriken ^^
Dextra Nightstorm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: