Dextra Star Stable

Kommentar:
2015-07-31 @ 16:39:38
#1: Zoey

Dock skulle inte många kalla det där för 'harassing'.. Och varför kunde du inte bara svara henne enkelt att ja det är du med yt accounten som många följer? Du lägger upp videos varje dag och många kollar på dem, många vet om dig etc. Du vet det själv så varför egga upp någon så det verkar som den andra personen sedan trakasserar dig när det inte är fallet? Få Dextran har ytchannels, så ifall någon frågar dig på Sso om det är du, bara svara i framtiden att ja, antagligen menar du mig? :) Så slipper du liknande i framtiden.. Gud va svårt. Inget emot dig men gillar inte sådant sorts överlägsna beteende.

Svar: Det finns massa som heter Dextra & fler har utgett sig för att vara mig & gett mig dåligt rykte. Om folk har koll på mina karaktärsnamn (vilka mina riktiga fans har) skriver de "Hej RadiaCtiv3" och inte "öh du är du hon den där tjejen" eller "har du youtube?". Man får svar som man frågar lixom :P
Dextra Nightstorm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: