Dextra Star Stable

2015-01-20
13:41:53

Bilder från livestreamen :3

Jasmine Wolfbrooke var den första som hittade mig :D
 
 
 
Jasmine Wolfbrooke, Elin Bravelake & Emma Waterbard :D
 
 
Clara Westbear, Haley Rainstorm, Elin Bravelake & jasmine Wolfbrooke :3
 
 
Såhär är det att rida runt & levla med Haley ibland xD
 
 
Har haft så roligt nu när vi levlat de senaste dagarna, Haley har sådan skön humor :D
 
 
Elin Bravelake & Haley Rainstorm.
 
 
Gabrielle Kittenbrooke :D <3
 
 
Älskade Therese Lionwater <3
 
 
Therese Lionwater & Gabrielle Kittenbrooke :3 <3
 
 
Gabrielle Kittenbrooke, Frida Pandalund & Therese Lionwater :3
 
 
Therese hade en överrasskning,
hon hade köpt en precis likadan Fjordning som mig! <3
 
 
Yvonne Appleberg, Therese Lionwater & Gabrielle Kittenbrooke.
 
 
Sedan bröt helvetet lös & jag trodde nästan att världen höll på att gå under när en hel hög med ryttare kom farandes emot oss O.o Dock visade det sig att det var Herr Brigitta Underhand som ville "bomba" min stream.
 
 
Han rapeade min häst i min livestream så fick dock min hämd där, haha ;D
 
 
.. men sedan flydde jag för det där var lite väl mycket folk för mig...
 
 
Therese Lionwater & Gabrielle när jag skulle sluta min stream för att spela WoW istället <3
 
Har förövrigt funderat på det här med event, eftersom intresset var jättestort från er.
Vad skulle vi kunna göra, när har folk tid?
 
Skriv gärna & kommentera med lite förslag så får vi se
vad jag kokar ihop till nästa Livestream Event ;D
 
 
 
Kommentarer:
2015-01-20 @ 15:50:44
#1: julia

hej ja det vore jätte kul kan du kontakta mig om jag får vara med på mail??...

mvh/ julia :)

Svar: Såklart du får vara med när jag streamar. Om du followar mig på http://www.twitch.tv/misantine så kan du gå in i inställningar och skriva in ditt mobilnummer så får du ett sms så fort jag går online :) <3
Dextra Nightstorm

2015-04-11 @ 17:21:17
#2: Liv Lionforce

Vill så himla gärna va vän me dej💕 Du e så... underbar!

Svar: Oj, tack så mycket <3 :D
Dextra Nightstorm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: