Dextra Star Stable

2014-11-07
06:47:00

HUR MAN VINNER CHAMPIONATS-TÄVLINGAR I STAR STABLE

 
Dags för lite shopping i Silverglade!
Är ju äntligen tillräckligt hög level för att ha en jacka/tröja med max i rida - vilket är 8!  
 
 
Ska man tävla (IAF VINNA) i championat måste man ha Följande stats;
 
PÅ DIG;
  • Huvudet; Rida 4.
  • Tröja; Rida 8.
  • Byxor; Rida 5 (det finns bara ett par byxor i hela spelet som har 5 i rida!)
  • Skor; 4 i Rida.
PÅ HÄSTEN;
  • Träns; 3 i Snabbhet.
  • Schabrak; 3 i Snabbhet.
  • Sadel; 3 i Snabbhet.
  • Hästskor; 2 i Snabbhet.
Dvs. allt max i rida & snabbhet.
Alla andra stats som hoppa, skötsel, kommando osv är menlösa om du inte först har max i rida. Det spelar oftast ingen roll hur bra du stur eller hoppar om alla andra rider snabbare än dig, heller hur?
 
Det är iaf såhär jag tänker för att vinna alla championat jag gör & för att få alla priser. Hoppas någon fick nogra hjälpande råd!
 
FÖRE;
 
EFTER;
Det är inte speciellt snyggt, men det har allra bäst stats! Massa i rida! När jag vill vara snygg så har jag andra kläder för det i spelet :3
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: