Dextra Star Stable

2016-02-18
06:10:49

Jobbar hårt på Wind Star (North American Server)

Köpte en helt ny outfit till mig & pållen eftersom jag hade
relativt mycket SC då jag inte spelat på länge där!
 
Det blev dyrt eftersom jag köpte rätt dyra prylar. Som mina favorit mochastövlar för 129 SC.
♡ Bytte hårfärg med som ni ser på bild 2 
 
Efter att jag gjort uppdragen med Färdinand började jag få nätverksfel om
& om igen. 8 gånger i rad. Direkt efter att jag loggat in. 
 
Bestämde mig för att logga in på alla mina andra konton (om man inte loggar in på ett konto på 2 månader blir det avstängt & efter 3 månader blir det borttaget) och efter det så löste det sig!
 
 
Körde GÅD champet & ingen visste de vanliga genvägarna. Failade en grej men kom 1a i gr 2 endå (lvl 15 karaktär) Men helt ärligt så brukar de vara rätt kassa på det på de Amerikanska servrarna. Har ingen aning om varför. Det finns hundratals filmer på youtube med alla genvägar?
 
 
Hade HUR många uppdrag som helst så gick upp i lvl 16 dagen efter! Gjorde dock uppdragen på pråmen & fick en cutscene så bilden blev sådär :P
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: