Dextra Star Stable

2016-06-23
05:04:58

Jag förstår inte? xD

Jag får fortfarande mellan 30-45 unika besökare dagligen på den här bloggen. Det finns hundratals inlägg här & det är absolut kul att kolla igenom, men det är mer sällan än ofta som jag uppdaterar den nuförtiden. 
 
 
Så nu ber jag dig som läser det här att att berätta
varför du gick in & kollade på min blogg precis nu! :D
 
Tilläggsfrågor:
Har du min bloggadress sparad,
eller hittade du den nu random genom en länk?
 
Om det inte är första gången du är inne på min blogg,
hur längesedan var det du var inne här innan idag?
 
Vad är det du går in på min blogg & helst hoppas på att du ska se?
 
♡ 
Kommentarer:
2016-06-29 @ 22:46:18
#1: None

Kan du hjälpa mig att skapa ett konto i Australien för jag kan inte göra det själv så ja. Vill ha namnet Lily och du får välja efternamnet så skicka sen till mig på Fb
Adela Ajanovic. Snälla ❤️

Svar: Du kan göra konton själv precis vart du vill i hela världen nu!
Dextra Nightstorm

2016-11-16 @ 08:26:50
#2: FanGirl

Tycker det var kul att läsa den här och hoppas på nya uppdateringar.

(Du borde göra ett repotage där du åker och besöker Star Stable kontoret! :D)

Svar: Tack för svar, men varför anonym? ♡
Dextra Nightstorm

2016-12-31 @ 19:03:53

Du har inte skrivit här på såååå länge, varför? :(

Svar: Jag har en YouTubekanal som jag fokuserar på istället ♡ Det finns inte tid till att göra allt tyvärr, så jag gör det jag tycker är roligast ♡ Du ska aldrig tvinga dig till att göra saker du inte tycker om! ♡
Dextra Nightstorm

2017-01-01 @ 11:52:45

Okej, jag förstår <3 Tack för svaret iaf!
PS Kollar på din YouTube :D Den är jättebra

2017-04-10 @ 20:09:18
#5: Julia Hayfall

Jag har bara letat runt efter star stable bloggar och hittade hit igen! Det var längesen jag var är, och kommer knappt ihåg hur det var då. Snygg design btw!

2018-12-13 @ 17:17:06
#6: Dashia dawnside

Hej! Jag gick in på bloggen för att få hjälp med ett uppdrag och kollade igenom några inlägg och du är jättebra på att skriva! Följer inte riktigt dig och så. Vill vara lite anonym då jag inte FÅR vara riktigt personlig men nu har jag ett namn iaf

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: