Dextra Star Stable

2014-11-04
05:49:24

Tycker det är dags.

Nu är det så att jag på senaste tiden fått en hel del sk. "hatkommentarer" här på bloggen. Nästan alla är från samma personer om och om igen. Men även om ni skriver med andra namn och försöker vara anonyma - Så fort ni skriver så sparas erat ip. För de som inte vet vad IP är så är det i stärt sett den adressen för varje dator. Så jag kan se vart ni bor, vilka som bor på den adressen osv. 
 
Jag kommer börja att ta i med hårdhandskarna mot er som tycker att det är roligt att skriva sådana kommentarer & för de som fortsätter så kommer jag antingen;
 
  1. Anmäla er till polisen direkt.
  2. Ringa era föräldrar.
 
Inse att ni är inte anonyma på internet
& nu har jag faktiskt tröttnat på er.
 
De som kommer fortsätta skriva elaka kommentarer kommer att få känna på konsekvenserna.
 

Tack för mig // Dextra Nightstorm.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: