Dextra Star Stable

2014-11-03
02:05:05

Kommentarer på bloggen!

När jag sist loggade in så hade jag faktiskt fått en del rätt konstiga saker skrivet till mig & eftersom de inte ville ge ut någon blogg/svarsadress så kommer de alltså inte få svaren jag bemödade mig med att skriva.
 
jag vet att man inte ska bemöda sig med "haters" men har inte fått några förr så jag försöker förklara iaf...
 
Bevisligen läser de min blogg så tänkte att jag visar printscreens
på frågorna de skrev med svaren jag skrev här så kommer nog rätt personer få se dem:)
 
 
 
Det första meddelandet var lite konstigt eftersom jag fick det tre gånger. En gång från avsändare "Anonym", en gång från avsändare "Det vet du" & en gång från det jag printscreenat nedanför.
 
Dock var det exakt samma meddelanden i alla.
 
 
Från "Sabina BigKnight";
Övrig kommentar; Till och med världens största YouTuber Pewdiepie har sagt att han spelar inte ensam, så som han gör när han spelar in för sina filmer på sin kanal. Ingen gör det. Det handlar om underhållning & inget annat. Vissa tycker att det är roligt & vissa inte, men det är inte så mycket att göra åt saken & det ger ingen rätt till att kalla någon skällsord.
Hoppas du förstår bätre nu "Sabina".
 
 
De sista två är om tjejerna som jag nämde i det här blogginlägget. Det var alltså tre tjejer som följde efter mig i typ 40 min. Här är en video där en erkänner att de förföljer mig och en säger att hon inte gör det så jag ignorerar henne eftersom hon bevisligen ljuger (jag HATAR lögnare) :P
 
 
Kommentarerna jag fick på min blogg;
 
Så fick jag också det här;
 
 
 
Film på dem; 
 

Watch live video from Misantine on Twitch
 
 Jag menade absolut inte att hänga ut en klubb & verkade det så ber jag om ursäkt.
Det var bara de här tre personerna som stalkade mig,
att det råkade vara i Prime weasels var en ren tillfällighet..
 
De som stalkade mig heter  På Server 1; 
 Connie Fastland, Eden Queenvalley & Alicia Seabell.
 
JAG HAR INGET EMOT KLUBBEN PRIME WEASELS.
 
Jag tyckte bara det var lite obehagligt när de här tjejerna hade förföljt mig i typ 40 minuter & aldrig sa något... Hur hade du kännt i smma situation? Jag har folk som följer med mig och efter mig i sso & vi pratar & har roligt hela tiden :D Men den här gruppen gjorde mig verkligen obekväm eftersom de stalkade mig så länge och aldrig sa något utan var bara i bakrunden hela tiden och stirrade på mig:(
 
Det var därför jag till sist gick fram till dem som ni ser på videon ovanför.
 
Under är en bild på dem. De heter (som ni ser)  
Connie Fastland, Eden Queenvalley & Alicia Seabell.
 
 
 Hoppas att alla är nöjda nu. som sagt, jag har inget alls emot klubben - Det var de här tre personerna som var obehagliga mot mig. Att ni sedan kommer & anklagar MIG är helt sinnessjukt med tanke på att jag har er filmade.... Det är ingen idé att ljuga.
 
 
Allt som streamas spelas in automatiskt så vem som helst kan kolla om de vill.
 
Kolla själv på highlights; http://www.twitch.tv/misantine/manager/highlights
eller hela sändningar; http://www.twitch.tv/misantine/manager/past_broadcasts
 
<3 :D
Kommentar:
2014-11-04 @ 17:09:06
#1: Anonym

Jag tycker faktiskt att du hänger ut dessa tjejer lite. Du måste inte skriva deras namn och visa bilder på dem bara för att du kan. Det är som att du skriker ut: "Akta er för de här tjejerna, de kommer att stalka er och är helt dumma i huvudet."
Och du har dessutom inte visat hela Connies kommentar, där hon ber om ursäkt. Dålig stil, tycker jag.

Svar: Man kan kanske kalla et att "hänga ut", men det är karaktärer i ett spel & inte riktiga namn eller bilder på riktiga personer, så jag tycker inte riktigt att det är att "hänga ut". Det är förövrigt bara en printscreen från streamen som de själva sa att de ville vara med i. Hade de inte följt efter mig för att synas på streamen så hade de inte synts, förstår du. Det var de som ville synas, heller hur? Jag har INTE skrivit "Akta er för de här tjejerna, de kommer att stalka er och är helt dumma i huvudet." så lägg INTE ord i munnen på mig! Bara för att jag inte skriver något elakt så behöver du inte hitta på elaka saker.
Alla kommentarer samt svaren finns fortfarane uppe på min blogg & kan läsas av alla som vill. Jag är inte en sådan person som är feg & raderar allt som är det minsta negativt. Men helt ärligt så är jag faktiskt rätt trött på det här. Det finns inget problem. Det är utstökat, så lägg ned om stalkertjejerna. Det är överspelat. Sluta förövrigt vara anonym. Det är så jävla fegt att inte ens våga stå för sina åsikter & om du inte ens vågar stå för vad du säger, då kan det ju knappast vara något viktigt. ALLA som skriver kommentarer på min blogg får loggade ip-nummer, oavsätt om du inte skriver i mail eller namn så man ska kunna anmäla de som trakasserar en.

Du bor väll i Töreboda, eller nära det?
Dextra Nightstorm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: