Dextra Star Stable

2014-11-12
00:21:36

IP-blockering

Pga. mycket onödigt hat så har jag nu slängt iväg en hel hög med ip-blockeringar. Det innebär att personerna som skrev det inte kommer att kunna komma in på min blogg mer med den adressen.
 
Ska ni bete er illa, kan ni gå någoon annanstans. Att sedan vissa hotar med att "min mamma är polis" gör det INTE lagligt för dig att begå olagliga handlingar. Det hoppas jag att du inser.
Om det nu ens är sant.. 
 
Jag vet att jag blockerade ditt ip, och tydligen tog det dig några veckor innan du lyckades komma in och skriva igen (blockerade det ip't med självfallet) så du måste vara rätt sur eftersom du fortfarande tänker på mig i veckor.
 
Sluta hata, gör något som gör er glada istsället för att hata på internet. :) <3
 
Följ min YOUTUBE förresten! Det komer att komma upp flera videos nu de kommande dagarna & det har redan kommit upp flera! Kolla in dem på;
 
https://www.youtube.com/user/RosaGalning/videos
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: