Dextra Star Stable

2014-11-01
01:39:47

Dextraflingor & mitt liv i Jorvik :3

 
<3 Allison Dragonyard <3
 
Under streamen så blev jag bland annat attackerad av
FlexicastKim med sin karaktär Birgitta Underhand.
 
En del av er känner kanske igen honom från hans YouTube-kanal.
 
<3 Zoe Sweetgirl <3
 
 
 
 
 
<3 Haley Discodotter <3
och
<3 Denise Mistpaw <3
 
<3 Chantal Eagleforce <3
från Server 2!
 
<3 Lily Lightrock är nästan alltid med :3 <3
 
Ett litet gäng på tre pers från Prime Weasels följde
efter mig en stund i GÅD, men de sa inget
& frågade inte grupp. Det var väldigt underligt.
 
Till sist frågade jag om de följde efter mig.
Svaren var; att en var tyst,
en sa att de gjorde det
& en sa att de inte gjorde det.
 
På bilden är en av dem.


Vet inte om texten kanske är för liten, men här är några print på de allra bästa sakerna sade till mig idag. Ni är underbara & ni ger mig verkligen pepp till att anhstränga mig & göra allt jag gör ännu bättre!!! <3
 
Tack för att ni är underbarast! 
 
Men självfallet finns det en downside
med att folk känner igen en ibland .
 
 
 
 
 
Men mest är allt fantastiskt <3
 
 
 
 
Kommentarer:
2014-11-02 @ 17:16:27
#1: Anonym

Ganska dumt och barnsligt att lägga upp vad klubben heter som "följde" efter dig.

Svar: Vad menar du "Anonym som troligen inte alls är med i den klubben" jag sa bra vad som hände.
Dextra Nightstorm

2014-11-02 @ 19:08:09
#2: Connie Fastland

Tycker det är lite onödigt att du gör allt till en så sjukt stor grej. Jag och de andra två som enligt dig "stalkade" råkade vara i GÅD i närheten av där du var. Vi tittade på din stream och tänkte då att vi skulle se om vi kunde hitta dig, som en kul grej då vi var uttråkade. Tanken var aldrig att göra något dumt eller vara dryga, även fast det kanske blev lite fel då vi inte skrev något.

Förstår inte hur det kan bli en så stor grej då vi verkligen inte gjorde någonting elakt, så att hänga ut en av oss och dessutom klubben känns överdrivet. Vi är runt 30 stycken i klubben och när 3 av oss gör något som du tycker är fel, så straffar du hela klubben för det?

Ber om ursäkt eftersom att du tydligen tog illa upp, det var aldrig vår avsikt.

Svar: Hej Connie Fastland! Vet du vad stalka betyder? Det betyder att man följer efter någon utan vare sig den personens vilja eller ibland utan att den personen ens vet om det, vilket verkar vara precis det ni gjorde. Det är ju det du säger själv så jag förstår inte problemet ni verkar ha? Jag försökte få kontakt med er men det var ni inte intresserade av men ville endå fortsätta följa efter, självklart tycker jag då att det är obehagligt. Kan du inte förstå min sida av det hela? Tre random människor som följer efter mig i typ 40 minuter utan att säga något... Hur hade du känt?
Dextra Nightstorm

2015-05-11 @ 18:27:47
#3: flugan

Varför klickade du inte bara på "ignorera" ? Du har sagt att du ignorerar folk som står i din häst men du bryr dig inte om att klicka på "ignorera" när de väcker "obehag" ? Då hade de ju inte ens sett dig längre, du kunde lika gärna varit utloggad.

Svar: Får hatmail hela tiden om jag ignorerar folk (som jag gjorde hela tiden förut).
Dextra Nightstorm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: