Dextra Star Stable

2014-12-23
01:23:08

Ibland hatar jag Star Stable....

Ni vet uppdraget där man ska rida runbt typ hela Jorvik & hämta presenter? Jo spelet buggade ur flera gånger för mig, trots att jag installerade om mig. Det som hände var att efter jag sprungit en tävling så frös jag hgelt helneklt. makren var helt plan (som ni ser) men jag satt endå fast och kunde inte röra mig en enda millimeter. Jag kunde inte ens ändra kameravinkel med musen!
 
Som tur är så har jag massa söta människor i mitt liv & både Caroline Winterdaughter & Linnea Diamondyard kom och försökte hjälpa mig genom att bjuda grupp & försöka bugga ur mig ur buggen genom att starta tävlingar så jag skulle flyttas automatiskt.
 
Tyvärr fungerade det endå inte & jag var tvungen att force-stänga spelet flera gånger när det hände med aktivitetshanteraren.
 
jag löste problemet genom att FÖRST göra uppdraget där jag hämtade alla paket & inte springa banor eller göra några andra uppdrag förens jag lämnat in det, vilket som tur var fungerade! 
 
Caroline fick även bli Moderator i min twitch-kanal, så är ni inte
snälla när jag streamar & hon är där så får ni allt passa er ;D
  
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: