Dextra Star Stable

2014-08-28
12:07:30

Nytt i Jorvik!

Sprang fort som vinden till Hästmarknaden!
 
Hälsade på Ferdinand & gjorde lite uppdrag.
 
Men vänta nu, vart är de nya hästarna? Efter lite research fick jag reda på att de stod i Valdele!
 
Hästar gömmer sig på luriga ställen..
 
.. så var jag klar med uppdragen hos Ferdinand. Ingen tröja, mössa byxor.. Ingenting :o
 
Nähepp :(
 
Vidare till Silvergladebyn för att kolla in de nya stövlarna!
 
 
 
 
Ingen av dem hade ens 4 i rida.... Det fanns fler men de får ni kolla själva ;D
Men jag går mot dörren, här finns ingen jag tänker spendera pengar på!
 
Sista hoppat nu! De nya Nordsvenskarna i Valedale!
 
......
 
Som ser ut exakt som tinkersen fast med annorlunda färger?!
 
Skojar ni med mig?!
 
Nej vet ni vad, den här uppdateringen var inget fär mig. Usch!
 
 
Kommentarer:
2014-08-28 @ 14:29:11
#1: Sasha duskgirl

Blev också besviken på de nya hästarna, ser exakt ut som tinker ja,fast annan färg och mindre i storlek men i verkligheten har dom inte alls såna hovar xD tycker de borde komma på
Nya gryma hästar som tex fjording dom har så speciella färger :D

2014-08-28 @ 20:06:59
#2: Ronja

du håller helt med dig :( en ren besvikelse :(

2014-09-11 @ 15:06:24
#3: samantha pinkstone

varför bloggar du inte ?:(

Svar: För att jag inte spelat.
Dextra Nightstorm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: